Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Varusta Frank West steampunk-lumiukon pään yhdistelmäaseella ja ammu zombeja lumipalloilla, niin hirvitykset jäätyvät ja murtuvat! Sir-Ice-A-Lot toimitetaan valmiiksi koottuna, ja se on saatavana Emergency Shelter -myyjiltä (tarinatila) ja Vending Machine -koneista (moninpeli). Sir-Ice-A-Lot on luotavissa myös, kun muodostat lumiukon naamiosta ja mekaanisesta esineestä jäätävän murskaavan yhdistelmän.