DEAD OR ALIVE 5 Last Round Hitomi Halloween-asu 2014
Karkki vai kepponen? Tämä on Hitomin vuoden 2014 Halloween-asu! Huomautukset: *Tarjolla on myös erikoishintainen paketti, joka sisältää kaikki Halloween-asut 31 hahmolle, mukana Hitomi! *Asenna uusin pelipäivitys näiden asujen käyttöä varten.