DEAD OR ALIVE 5 Last Round -hahmo: Kokoro
Lataamalla tämän voit käyttää Kokoroa DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fightersissa. Saattaa tulevaisuudessa tulla rajoitetuksi ajaksi tarjolle ilmaisena kokeiluversiona.