Dead Island 2 - Kingdom Come: Deliverance II Weapons Pack
Nyt voit kurittaa karmeita vihollisiasi ihan kunnon keskiaikaiseen tyyliin kahdella uudella aseella, jotka ovat peräisin Kingdom Come: Deliverance II -universumista. Sir Radzigin miekka Mäiski ja hakkaa tiesi läpi zombilauman sir Radzigin ikonisella miekalla. Kingdom Come: Deliverance II -pelin päähenkilö Henryllä on vahva henkilökohtainen side tähän aseeseen; velvollisuus, kosto ja raivo toimivat sankarimme ja hänen tehtävänsä polttoaineena. Tämä pitkä miekka on teräkseen taottu koston välikappale, joka sopii erinomaisesti iholle eksyvien shamblerien suolestamiseen. Žižkan nuija Todellisen julmurin kallonmurskausväline, jolla kuolleita on hyvä mäiskiä vimmalla ja voimalla. Tämä väkevä ase oli maineikkaan tšekkiläisen soturin Jan Žižkan luottoase, ja se henkilöityykin vahvasti tähän historian lehdiltä tuttuun yksisilmäiseen hurjimukseen ja tämän maineeseen sotatantereella. Zombikallojen murskaamiseen ase on kertakaikkisen lyömätön.