DEAD ISLAND 2 EXPANSION PASS
Koe kahden uuden suuren tarinalaajennuksen upouudet tehtävät, aseet, taitokortit, zombit ja tutkittavat HELL-A:n alueet. Laajennuspassin sisältö: - Haus: Uppoudu unenomaisen surrealistiseen kauhutarinaan tutkiessasi salaperäistä kartanoa Malibussa. Vajoa syvälle hulluuden, irstailun ja raakuuden täyttämään maailmaan, jossa henkiinjääminen edellyttää odottamattomien kauhujen kukistamista. - SoLA: arvoituksellisella varoitusviestillä Los Angelesin ikonisimmille festivaaleille houkuteltujen pelaajien on tutkittava SoLAn raunioita ja pysäytettävä ylimaallinen uhka. - Red’s Demise Katana: viillä tiesi zombilaumojen läpi Redin Demise Katanalla, jolla saat tilapäisen vahinkotehostuksen jokaisesta taposta. - Gaelic Queen Dani -hahmopakkaus: Läpi rae-, veri- ja tulisateen ja läpi piikkimuurien ja teräksen kalkkeen! Mukauta Danin ulkoasua ainutlaatuisella kuningatarasulla ja aseella HELL-A Catwalk Collectionista.