Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani
Läpi rae-, veri- ja tulisateen ja läpi piikkimuurien ja teräksen kalkkeen. Läpi moshpitin tai zombilaumojen ja veden vihmomien, taksittomien katujen me seuraamme sinua, Kuningatar Dani! Mukauta zombintappajia hahmopakkauksillamme, jotka sisältävät yksilöllisen asun ja aseen HELL-A Catwalk Collectionista. Gaelic Queen Dani -pakkauksen sisältö: – Thoroughly Modern Medb ‑ulkoasu Danille – Brainzzz-Biter ‑ase kenelle tahansa kuudesta zombintappajasta Gaelic Queen Dani sisältyy laajennuspassiin.