Dead by Daylight: Resident Evil -lisäluku
Resident Evil on Dead by Daylight -pelin lisäluku, joka sisältää uuden tappajan (Nemesis), kaksi uutta selviytyjää (Leon S. Kennedy ja Jill Valentine) sekä uuden kentän. Laajennusosan ostaminen avaa käyttöön uuden tappajan, molemmat selviytyjät sekä ainutkertaisen Umbrella Corporation -onnenhelyn. Resident Evil -lisäluku sisältää uuden kentän: Raccoon City Police Station. Raccoon Cityn poliisilaitoksen S.T.A.R.S.-eliittijoukkojen sokkelomainen tukikohta – joka toimi alkujaan taidemuseona – on nykyään täynnä epäkuolleita ja heltymätöntä pahuutta. Pelin uusin tappaja on Nemesis, Umbrella-yhtiön luoma verenhimoinen bioase, joka jahtaa kohteitaan armoa tuntematta. Pelin uudet selviytyjät ovat Leon S. Kennedy ja Jill Valentine. Umbrella-yhtiön rikoksia tutkinut Leon on osoittautunut todelliseksi selviytyjäksi jo poliisiajoistaan lähtien, kun taas Jill on huippuluokan S.T.A.R.S.-agentti, ryhmänsä ainoa henkiinjäänyt ja kova vastus kaikkein hurjimmillekin vastustajille.