Dead by Daylight: Hellraiser-lisäluku
Hellraiser on Dead by Daylight -pelin uusi lisäluku, joka sisältää uuden tappajan: Pinheadin. Pinhead on toisille demoni ja toisille enkeli – tuonpuoleinen olento, joka tutustuttaa kaikki uhrinsa tuskan ja nautinnon maailmaan. Lisäluvun ostaminen avaa käyttöön uuden tappajan sekä erityisen Lament Configuration -onnenkalun. Pelin uusi tappaja on Pinhead: toisessa ulottuvuudessa asuvien kenobiitti-olentojen johtaja, joka on toisille demoni ja toisille enkeli. Pinhead on omistautunut levittämään äärimmäisen tuskan ja nautinnon elämyksiä, jotka se toteuttaa repimällä uhriensa sielut ja ruumiin ketjuillaan ja koukuillaan. Kun Pinheadin ulottuvuuteen vievää Lament Configuration -avainta käytettiin pahuuden maailmassa, Pinhead saapui paikalle valmiina tutustuttamaan pelaajat kivun ja nautinnon voimaan.