Dead by Daylight: Endless Hunt ‑pakkaus
Endless Hunt ‑pakkaus tuo mukanaan pelon ja 9 pelattavaa hahmoa neljästä Dead by Daylightin tähän mennessä armottomimmasta lisäluvusta: Portrait of a Murderista, Roots of Dreadista, Forged in Fogista ja Tools of Tormentista. Luo kärsimyksen mestariteos pelon siipien vauhdittamana. Pidättele henkeäsi, kun pimeys alkaa ympäröidä sinut. Siirry takaisin ruosteisen teräksen ja mittaamattoman julmuuden aikaan. Ota katsekontakti edistyksellisen tekniikan vahvistamaan huippusaalistajaan. Äärimmäinen moninpelikauhukokemus odottaa tässä uskomattomassa pakkauksessa, joka tuo usvaan 4 tappajaa ja 5 selviytyjää – kaikki uusia alkuperäishahmoja. Endless Hunt ‑pakkauksen sisältö: – The Artist ja Jonah Vasquez (Portrait of a Murder) – The Dredge ja Haddie Kaur (Roots of Dread) – The Knight ja Vittorio Toscano (Forged in Fog) – The Skull Merchant, Thalita Lyra ja Renato Lyra (Tools of Torment) – 9 lisäasua valikoiduille pakkauksen hahmoille. – 6 vain DLC-laajennuksista saatavaa tuotetta.