AURIC CELL on Dead by Daylight -pelin uusi maksuvaluutta. Tämä pakkaus sisältää 12500 yksikköä Auric Cell -valuuttaa, jolla voit ostaa ja avata pelin sisäisessä kaupassa pelihahmoja (niin lisensoituja kuin muitakin) sekä hankkia hahmojen muokkausesineitä.