Dead by Daylight: All Things Wicked ‑lisäluku
Takanasi. Heijastuma kuvaruudulla. Kasvot. Pää hivenen kallellaan. Suu ammollaan. Siitä kuuluu ääni. Tuttu. Erilainen. Älä käänny, kun se kutsuu sinua. Vaikka uskoisit tunnistavasi sen. Dead by Daylightin All Things Wicked sukeltaa syvälle analogisen kauhun syövereihin. Lisäluku lisää peliin uudeksi tappajaksi The Unknownin ja uudeksi selviytyjäksi Sable Wardin. Uusi Greenville Square ‑kenttä tulee kaikkien pelaajien pelattavaksi. Tämän lisäosan ostaminen avaa kaksi eksklusiivista kosmeettista esinettä: The Unknownin rennon puutarhasetin ja Sable Wardin design-korsetin.