Dead by Daylight: Alan Wake ‑lisäluku
Synkästä kolkasta toiseen. Dead by Daylight: Alan Wake tuo bestseller-kirjailija Alan Waken usvaan. Tämän lisäosan ostaminen avaa ainutkertaisen Nail Gun ‑onnenhelyn. Alan Wake tietää, mitä ylivertaisia todennäköisyyksiä vastaan selviytymiseen vaaditaan, sillä hän on ehtinyt kokenut kauhuja jo enemmän kuin riittävästi Bright Fallsissa. Nyt hän on ansassa hellittämättömien vihollisten ja epätodennäköisten liittolaisten täyttämässä uudessa painajaisessa, josta hän ei välttämättä pysty juonimaan itseään turvaan.