DC Universe Online Starter Pack
DC Universe Online -alkupaketti sisältää kaikki esineet, joita tarvitaan potkaisemaan DC Universen seikkailut käyntiin! Kävelet sitten Gotham Cityn pimennetyillä kaduilla tai tutkit mysteeriä Metropoliksen futuristisissa kaupunkimaisemissa, pelkosi katoaa tämän sankarillisen paketin ollessa rinnallasi! Alkupaketti sisältää XP-buustereita, Initiaten aloituspaketin täynnä varusteita, Soder Colaa, Stabilizereita, ikioman Lexcorp Sidekickin ja enemmän! Nouda esineesi käymällä pelin Marketplacesta löytyvässä Redeem/Claim-ikkunassa.