DC Justice League: Kosminen kaaos
DC Justice League: Kosminen kaaos on aivan uusi seikkailu, jossa Oikeuden puolustajia vastaan asettuu Herra Mxyzptlk, mahtava kujeilija viidennestä ulottuvuudesta. Pelaa toiminnantäyteisiä tehtäviä ja koe raastavia taisteluita ja huikeita haasteita juuri omalla tavallasi! Ohjaa Batmania, Ihmenaista ja Supermania sekä liittoudu muiden supersankarien kanssa, kun kohtaat DC-maailman mahtavimpia superroistoja.