DBX GT-lisäosapaketti 2 (+ Mira ja Towa)
Laajenna kokemustasi Dragon Ball Xenoversen ainutlaatuisessa maailmassa tällä GT-lisäsisältöpaketti 2:lla (+Mira ja Towa), jonka mukana tulee – 4 pelattavaa hahmoa (Eis Shenron, Nuova Shenron, Towa ja Mira) – episodeja ja tehtäviä – mestari (Pan) ja mestaritehtäviä – taitoja, asuja ja lisävarusteita – Z-sieluja. Tämän sisällön avulla pääset pureutumaan syvemmälle Dragon Ball Z:n ja Dragon Ball GT:n tarinaan pelissä yksin tai muiden Toki Toki Cityssä matkustavien pelaajien kanssa.