Dark Arcana: The Carnival
Löydä salaperäiselle kauhujen karnevaaleille kadonnut nainen. Tutki kahta maailmaa: yhtä tuntemaasi ja peilisalin takana odottavaa vaihtoehtoista tasoa. Paljasta Evil Onena tunnetun muinaisen olennon salaisuus. Tutustu kohtalon määräämien rakastajien tarinaan ja estä Evil Onea rikkomasta taikakahleitaan ja valloittamasta maailmaamme.