Dakar Series: Desafío Ruta 40 Rally
"Desafío Ruta 40 Rally" DLC "Dakar 18" on osa "Dakar-sarjan" tapahtumia. Tämä DLC tulee lisätä 12000 km2 olemassa olevaan Avoimen maailman. Se sisältää 5 uutta tasoa jossa kunkin alueen ja virallinen Road Books. Se sisältää myös kunnianosoitus suuren ratsastaja Mathias Bellino (Honda joukkue), joka valitettavasti loukkaantui tapahtuman aikana.