Dakar Series: Desafío Inca Rally
"Desafío Inca Rally" DLC "Dakar 18" on osa "Dakarin sarjan" tapahtumia. Tämä ralli sisältää 3 vaihetta, jotka kattavat noin 1000 km yhteensä. Näissä erityisissä vaiheissa lentäjät kohtaavat erittäin teknisiä dyynit, jotka kääntävät navigoinnin erittäin vaikeaksi tehtäväksi. Erinomainen kotiläksyt "Dakar 19"