Dakar Desert Rally - SnowRunner Cars Pack
SnowRunner palasi Dakar Desert Rallyyn! Valmistaudu laajentamaan off-road-rallikokemustasi SnowRunner-autoilla! Aja viittä SnowRunnerin tehokkainta autoa ja selviydy äärimmäisistä avoimen maailman ympäristöistä joko Free-Roam-tilassa tai Rally Raid -kilpailussa: Tutustu SnowRunnerin legendaarisiin autoihin, jotka selviävät pahimmistakin vaaran paikoista: SnowRunner-autot: – TUZ 166 – DON 71 – KHAN 39 – KHAN 317 – KHAN L04F SnowRunner-rallitapahtumat Urheilupelitila (6 etappia) – SnowRunner-haaste (6 etappia) Ammattilaispelitila (3 etappia) – SnowRunner-haaste (3 etappia)