D4: Dark Dreams Don't Die - Wind-up Knight 2 -vaatepaketti
Hanki Wind-up Knight 2 -erikoisvaatteita David Youngille! Tämä paketti sisältää kaksi suositun Wind-up Knight 2 -pelin logoin ja kuvin varustettua t-paitaa ja hupparia David Youngille.