D4: Dark Dreams Don't Die - Super Time Force -vaatepaketti
Hanki Super Time Force -erikoisvaatteita David Youngille! Tämä paketti sisältää kaksi suositun Super Time Force -pelin logoin ja kuvin varustettua t-paitaa ja hupparia David Youngille.