D4: Dark Dreams Don't Die - ROCK BAND -vaatepaketti
Hanki ROCK BAND -erikoisvaatteita David Youngille! Tämä paketti sisältää kaksi suositun ROCK BAND -pelin logoin ja kuvin varustettua t-paitaa ja hupparia David Youngille.