D4: Dark Dreams Don't Die - Powerstar Golf -vaatepakkaus
Hanki Powerstar Golf -erikoisvaatteita David Youngille! Tämä paketti sisältää kaksi suositun Powerstar Golf -pelin logoin ja kuvin varustettua t-paitaa ja hupparia David Youngille.