D4: Dark Dreams Don't Die - Max: The Curse of Brotherhood -vaatepaketti
Hanki Max: The Curse of Brotherhood -erikoisvaatteita David Youngille! Tämä paketti sisältää kaksi suositun Max: The Curse of Brotherhood -pelin logoin ja kuvin varustettua t-paitaa ja hupparia David Youngille.