Curious Expedition 2 - Robots of Lux
Kaksi maailmaa törmäävät Curious Expedition 2: Robots of Lux DLC:ssä! Tutkimus-roguelike Curious Expedition ja SteamWorld Heistin robottimerirosvot pistävät hynttyyt yhteen teollisen ajan parhaimmassa kollaboraatiossa. Tekniikan ja tieteen rajoja rikkova sekä alati kekseliäs Lux Labin Edibot on repinyt reiän SteamWorld Universeen ja imaissut sopivia tutkimusmatkaajia kyytiin. Ota kaikkien rakastamat, höyryllä käyvät merirosvot hallintaasi, sillä mukana on kapteeni Piper Faraday ja hänen mekaanisen sekalainen seurakuntansa. Eikä unohdeta eläviä, sillä voit tehdä uudesta Naturalistista retkikunnan johtajan seuraavalla matkallasi. Naturalist kykenee kesyttämään villieläimiä. Tämä uusi kyky muuttaa tavan, jolla lähestyt jokaista seikkailua, ja antaa kohtaamisellesi villin käänteen, jota et koskaan tiennyt halunneesi. Tämä yhteistyö-DLC sisältää myös upouusia värvättäviä hahmoja, uuden Pariisin kohteen, varusteita ja esineitä. Kun ladattava sisältö on aktivoitu, se laajentaa koko pelin mahdollisuuksia niin Campaign- kuin Director-tilassa.