Cult of the Lamb - Cultist Pack
Tee muista kulteista kateellisia tällä rajoitetulla Cultist-paketilla, joka sisältää seitsenosaisen koristepaketin ihastuttavalle yhteisöllesi sekä viisi rajoitettua seuraajaskiniä.