Cult of the Lamb - Cultist and Heretic Pack Bundle
Cultist Pack Tee muista kulteista kateellisia tällä rajoitetulla Cultist-paketilla, joka sisältää seitsenosaisen koristepaketin ihastuttavalle yhteisöllesi sekä viisi rajoitettua seuraajaskiniä. Heretic Pack Osoita omistautumisesi muinaisuskolle Cult of the Lamb - Heretic Packilla. Tämä kosmeettinen setti sisältää uusia seuraajamuotoja, viheliäisiä koristeita kultillesi sekä muinaisuskon villaa lampaiden päälle. Jos kulttisi kaipaa vieläkin (enemmän) verta, kuolemaa ja tuhoa, tämä pack on sinua varten! Cult of the Lamb - Heretic Packin sisältö: - 5 uutta seuraajamuotoa: hirvi, gorilla, kultakala, hyttynen ja opossumi. - 8 uutta pohjakoristetta. - Kerettiläinen uusi villa lampaille!