CUBE-tila – pelihallilisäosa
Kaksi pelaajaa voi pelata yhteispeliä autobotteina decepticoneja vastaan galaksin parhaassa lajissa, CUBE-tilassa! Pelaa autobotteina yksin tai kaverin kanssa neljällä ainutlaatuisella areenalla. Kun kuutiot päästetään valloilleen, yritä pitää ne niin kauan kuin mahdollista, jotta saisit pisteitä. Kullakin autobotilla ja decepticonilla on omat erityistaitonsa, joiden avulla tiimisi voi yrittää pitää kuution. Kun CUBE-tila on ostettu, sitä voidaan pelata pelihallipelitilassa.