Cry Babies Magic Tears: The Big Game
Cry Babies -suosikkihahmosi ovat valmiita peliin! The Big Game on ystävällinen ja hauska seikkailu, joka sopii täydellisesti perheen pienimmille pelaajille! Lähde Ladyn, Coneyn, Dreamyn ja heidän ystäviensä kanssa täysin uuteen seikkailuun. Tällä kertaa he osallistuvat monitasoiseen turnaukseen, jossa voi voittaa tarunhohtoisen kultaisen tutin! Jokainen voitto vie pelaajat uuteen, suositusta animaatiosarjasta tuttuun maailmaan. Mukana muun muassa Baby Bottle Valley, Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay ja Icy World sekä täysin uusi planeetta Planet Tear! Matkan varrella leikitään piilosta, tanssitaan, pukeudutaan eri asuihin, tutkitaan labyrintteja ja ratkaistaan pulmia. Välillä voi jopa pysähtyä kylpemään! Kimaltavasta palkinnosta huolimatta Cry Babiesit tekevät aina yhteistyötä ja auttavat toisiaan menestymään!