Crusader Kings III: Wards & Wardens
Kaikki eivät voi viettää huoletonta lapsuutta lelujen ja pelien parissa. Jotkut lapset joutuvat kantamaan velvollisuuksien taakkaa harteillaan. Heillä on edessään vuosia huolellista koulunkäyntiä ja ankaraa koulutusta, ja he ovat jatkuvasti tietoisia aikuisiässä odottavista vastuista. Modernin klassikkostrategiapelin keskiössä ovat lapsihallitsijat ja lasten holhoojat. Crusader Kings III: Wards & Wardens on Paradox Interactiven monipuolista strategiaa ja kiehtovaa roolipelaamista yhdistävän palkitun keskiaikapelin uusi tapahtumapaketti. Crusader Kings -yhteisön äänestyksellä valittu teema keskittyy nuorten prinssien ja aatelisten kasvattamisen haasteisiin maailmassa, jossa ikuinen kunnia on taistelun päässä ja vaara vaanii joka varjossa. Taitojen oppiminen ja hahmon kehittäminen Monet uudet koulutustapahtumat syventävät hovin nuorten koulutusta. Hovin lasten kouluttaminen on nyt vuorovaikutteisempaa sekä muodollisen opetuksen että aina tärkeiden elämän oppituntien osalta. Muovaa nuorten suojattiesi kykyjen lisäksi myös heidän persoonallisuuttaan ja ohjaa heitä omaksumaan hyväksyttävämpiä tai toivottavampia piirteitä tärkeää tulevaisuuden roolia varten. Koulutuksen ei tarvitse loppua, kun opetus päättyy. Aikuishahmot voivat nyt kouluttautua pidemmälle, opiskella yliopistossa ja parantaa ymmärrystään maailmasta. Vallan potentiaali Kuninkaallisten ja aatelislasten roolia poliittisina hahmoina ei sovi koskaan unohtaa. Jopa kaikkein nuorimpia lapsia voivat ohjata läpi elämän monet ihmiset hovissa. Neuvonantajat, ritarit ja jopa imettäjät, joka on uusi ja tärkeä rooli, voivat osoittautua ratkaisevan tärkeiksi kuninkaallisen lapsen kehityksessä. Lapsihallitsijat ovat erityisen alttiita vaikuttamiselle ja suostuttelulle, ja heidän on varottava häikäilemättömiä hallitsijoita, jotka saattavat pyrkiä horjuttamaan nuoren prinssin asemaa. Pystytkö todistamaan arvosi läpi vaaroja täynnä olevan lapsuuden? Panttivangit Jalosukuisilla lapsilla voi olla tärkeä diplomaattinen ja strateginen rooli panttivankeina ulkomaisissa hoveissa, mikä tuo uuden strategisen elementin nuorten vastaanottamiseen hovissa. Koska lapset toimivat toisen hovin uskollisuuden tai rauhan takeina, voit heikentää vihamielisten hovien vastarintaa kasvattamalla heidän lapsistaan uskollisia liittolaisia. He saattavat jopa joutua valitsemaan kahden lojaaliuden välillä – toisella puolella on velvollisuus ja toisella kiitollisuus. Crusader Kings III: Wards & Wardens -tapahtumapaketti täyttää hovisi lasten naurulla (tai itkulla), kun kirjoitat keskiajan historiaa uusiksi.