Crusader Kings III: Wandering Nobles
Tutustu tarkemmin maailmaan ja hyödynnä osaamistasi tehokkaasti Crusader Kings III:n uudessa Wandering Nobles -tapahtumapaketissa. Kehitä hahmoasi uudella Wandering Lifestyle -valinnalla, joka on suunniteltu liikkuvampaa elämäntapaa suosiville. Hahmot kohtaavat matkoillaan uusia tapahtumia, mikä avaa uudenlaisia tarinankerronnallisia mahdollisuuksia. Crusader Kings III: Wandering Nobles -paketin ominaisuuksia: - Uusi Wandering Lifestyle -elämäntapa kolmella uudella haaralla: - Inspector: Hahmot, joilla on maata, voivat tutkia ja parantaa valtakuntaansa sekä tavoitella ympäristöerikoistumisia. - Wayfarer: Lievennä stressiä ja tavoittele mainetta matkustamalla. - Voyager: Paranna kielitaitojasi ja elä turistin ja kulttuurimatkailijan elämää. - Uusia aktiviteetteja, jotka on suunniteltu uusia elämäntapahaaroja varten: - Tutkimus: Inspectorit voivat tutkia ja pyrkiä kehittämään valtakuntaansa. - Patikointi: Wayfarerit voivat lieventää stressiä patikoimalla erämaassa. - Tutkimusmatkat monumenteille: Voyagerit voivat lähteä katsomaan merkittäviä rakennuksia eri valtakuntiin. - Uusia tapahtumia, jotka liittyvät matkustamiseen, uusiin elämäntapoihin ja niihin liittyviin aktiviteetteihin.