Crusader Kings III: Starter Edition
Ota kruunu vastaan itsevarmasti ensiaskeleillasi palkittuun Crusader Kings III ‑strategiaroolipeliin, joka sijoittuu vallan, draaman ja juonittelujen täyttämään keskiaikaiseen maailmaan. Laajenna dynastiasi voimaa sodankäynnin, diplomatian tai salakähmäisen vehkeilyn keinoin, jotta saat turvattua valtakuntasi turvallisuuden sadoiksi vuosiksi eteenpäin. Starter Edition antaa pelattavaksesi peruspelin, yhden suurlaajennuksen, yhden tapahtumapaketin ja graafisia laajennuksia, jotka syventävät Crusader Kings III ‑pelikokemustasi. Crusader Kings III: Starter Editionin sisältö: - Crusader Kings III: Aloitatpa sitten alhaisena kreivinä tai mahtavana keisarina, yhdenkään hallitsijan asema ei turvattu maailmassa, jossa tuhannet aateliset kamppailevat kunniasta ja vallasta. Pääset kirjoittamaan oman historiasi luomalla itsellesi aatelisen laajasta personallisuuksien, tavoitteiden ja kulttuurillisten mieltymysten valikoimasta. Voit aloittaa korskeana herttuana, hurskaana prinssinä tai ovelana kuningattarena ja jatkaa pelaamista alkuhahmosi jälkeläisinä ajan pyörän pyörähtäessä. - Tours and Tournaments: Pönkitä arvovaltaasi tai hanki dynastiallesi kunniaa järjestämällä jännittäviä turnauksia, mahtavia juhla-aterioita ja näyttäviä häitä. Voit myös lähteä pyhiinvaellukselle kaukomaihin tai matkata tarkastamaan maa-alueitasi ja vasalliesi toimintaa – olipa tarkoituksenasi sitten kerätä veroja tai vahvistaa alaistesi uskollisuutta. - Friends and Foes: Syvennä suhteitasi lähipiiriisi, rakenna kestäviä ystävyyssuhteita lapsuuden kumppaneidesi kanssa, käy katkeria kiistoja etäisten vastustajien kanssa tai juhlista ikuista rakkautta valitsemasi kumppanin kanssa. - Garments of the Holy Roman Empire: Ota Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan muoti omaksesi kokoelmalla asuja Keski-Euroopan aatelittomille, sotureille ja hallitsijoille. - Elegance of the Empire: Tämä Henrik II:n ja keisarinna Kunigunden vaatteisiin ja vallanmerkkeihin perustuva pakkaus sisältää uusien pukujen ja asujen lisäksi myös ajankohtaan sopivia kruunuja ja muita esineitä. - Fashion of the Abbasid Court: Anna hovillesi loistelias ulkoasu uusilla asuilla ja kosmeettisilla vaihtoehdoilla Lähi-itää ja Pohjois-Afrikkaa varten.