Crusader Kings III: Garments of the Holy Roman Empire
Ennakkotilaajan bonus, Garments of the Holy Roman Empire Uppoudu Pyhään saksalais-roomalaiseen keisarikuntaan kokoelmalla asuja Keski-Euroopan aatelittomille, sotureille ja hallitsijoille.