Crusader Kings III: Friends & Foes
Varo, hallitsija – astu varoen niin ystävien kuin vihollisten keskuudessa, sillä he ovat saman kolikon kaksi puolta. Suhteilla on väliä enemmän kuin koskaan ennen, ja Crusader Kings III: Friends & Foes -laajennuksessa läheisimpäsi heräävät henkiin perinpohjaisesti. Toistasataa omaleimaista keskiaikaista elämää suurempaa uutta draamakokemusta odottaa löytäjäänsä uudessa tapahtumapaketissa. Elinikäisiä kaunoja kantavista kilvoittelevista aatelissuvuista lapsuuden kiusaajiin, kesäihastuksiin ja puolisoiden hemmotteluun ylenpalttisilla lahjoilla. Hallitsijasi arkielämä ei ole koskaan ollut näin vaarallista – tai jännittävää – kuin Crusader Kings III: Friends & Foes -laajennuksessa. Juonittelevia ystäviä ja avoimia vihollisia Suku, ystävät ja kostonjanoiset viholliset heräävät henkiin täysin tässä eloisassa ja innostavassa tapahtumapaketissa. ◾Hallitsijasi arki täyttyy lukemattomista uusista tapahtumista. Pääset kokemaan toistasataa pelaajan toimintojen kuljettamaa tarinaa lapsuudesta, muistoista, hirmuisista vastustajista, tottelemattomien poikien kaitsemisesta tai rakastetun kosiskelusta ylellisillä lahjoilla. ◾Ystävien avun turvin saatat löytää uudenlaisia tapoja ystävystyä rakkaittesi kanssa tai jopa saavuttaa tavoitellun parhaan ystävän statuksen. ◾Valmistaudu kohtaamaan entistä vaarallisempia vastustajia, jotka teroittavat verenjanoisia veitsiään kostaakseen samalla mitalla. Tai tee hirmuisen vastustajasi aikeet tyhjiksi juonikkailla uusilla vaihtoehdoilla… jos uskallat. Oi suloisia muistoja! Tunne menneisyytesi, jotta ymmärtäisit nykyhetken. ◾Hahmosi muistelee menneitä lähimmäistensä seurassa, olipa kyse romanttisesta lomasta tai tuskallisesta nöyryytyksestä, josta seuraa huolella kehitetty murhajuoni. ◾Onnelliset muistot ovat lapsuudesta… tai vähemmän onnelliset. Koe hahmon nuoruus kaikin puolin raakalaismaisista kiusaajista haikeaan teinirakkauteen. ◾Menneitä tekoja ei unohdeta. Ole varuillasi kilpailevien aatelistalojen vihan suhteen, kun niiden jäsenet yrittävät oikaista kuvitellun vääryyden juonillaan jopa monen sukupolven jälkeen. Crusader Kings III: Friends & Foes -tapahtumapaketti luo tunnelmaa uusilla musiikkikappaleilla, jotka säestävät hallitsijasi juonittelua ja vehkeilyä. Uudet ääniraidat ovat yleisluontoisia länsieurooppalaisia ja arabialaisteemaisia melodioita. Muistakaa tämä, teidän ylhäisyytenne: pitäkää ystävät lähellä ja viholliset vieläkin lähempänä.