Crusader Kings III: Fate of Iberia
Iberian paahteiset tantereet odottavat loistokasta valtakauttasi Crusader Kings III: Fate of Iberia -lisäosassa. Syväluotaavan historian, kulttuurin ja kansojen värittämän niemimaan keskiaikainen kohtalo on valmis muovattavaksi, olipa kädessäsi sovinnon samettikäsine tai rautanyrkki. Uuden monivaiheisen Struggle-toiminnon avulla voit ratkaista eloisan ja monimutkaisen alueen kohtalon valtakuntien ja kulttuurien poikki. Yhdistä Iberia yhden lipun alle tai seuraa vierestä, kun selkkaukset jatkuvat sukupolvien ajan. Voit uppoutua Crusader Kings III: Fate of Iberia -lisäosan loistoon ja kuvitukseen kristittyjen valtakunnista pohjoisen vuorilinnoituksissa muslimien ylellisiin taifoihin al-Andalusissa. Puhalla henkeä Iberian seikkailuusi uusilla tapahtumilla, musiikilla, perinteillä, malleilla. Voit valita hallitsijasi tyyliksi kuninkaallisen kastilialaisritarin tai näyttävän umaijadi-emiirin. Iberian kohtalo on käsissäsi ”Struggle” on Crusader Kings III: Fate of Iberia -lisäosan uusi, laaja toiminto. Se esittää monivaiheisia, suuren mittakaavan selkkauksia, jotka kestävät vuosikymmeniä tai jopa vuosisatoja. Pääset kertomaan Iberian jatkuvasti kehittyvän tarinan jokaisen päätöksesi myötä. Olitpa sovitteleva tai hyökkäävä, voit vaikuttaa niemimaan jatkuvaan myllerrykseen haluamallasi tavalla Struggle-kamppailun jokaisessa vaiheessa. Seuraa historian polkua kohti tiettyä päämäärää tai rakenna alueelle aivan uudenlainen kohtalo. Ryhdy verta tihkuvan Hispanian varhaiseksi perustajaksi tai rakenna monikulttuurinen kalifaatti rauhanomaisin keinoin. Sopeudu Iberian ainutlaatuisuuteen Tutustu henkiin herätettyyn Iberian niemimaahan uuden kuvituksen, musiikin, mallien, asujen ja hahmojen sekä tapahtumien ja muun sisällön avulla. Tutkittavana on häikäisevä kokoelma uusia temaattisia tapahtumia, päätöksiä ja kulttuuriperintöjä, joita esiintyy vain Iberiassa. Kaikki ovat historiallisesti täsmällisiä ja huolellisesti tutkittuja. Pue hahmosi aidoksi hidalgoksi tai muslimiruhtinaaksi tai valitse haluamasi hyvin suituista parroista ja kiharaisista hiuksista, haarniskoista, vaatteista, uusista turbaanityyleistä tai keskiaikaisen Euroopan korkeimpiin kuuluvista päähineistä! Vastaan voi tulla koko joukko uusia 3D-malleja ja -ympäristöjä, yksikköjä ja laivoja. Joukko uusia Iberian innoittamia artefakteja, perintökalleuksia ja aarteita odottavat ottajaansa, ja sen lisäksi Crusader Kings III: Royal Court -lisäosan omistajat voivat esitellä vallanmerkkejään omassa hovissaan. Uusi valtaistuin, neuvoston aseet, aarteet ja muut teemaan sidotut muokkausvaihtoehdot tekevät hovistasi entistäkin rikkaamman! Anna värikkään ääniraidan viedä sinut mukanaan, kun ihastelet uutta kuvitusta latausnäytöistä kuvakkeisiin ja uusittuun käyttöliittymään.