Crusader Kings III Content Creator Pack: Arctic Attire
Uhmaa kaukaisen pohjoisen hyytävää säätä tyylikkäästi yhdessä tunnustetun Crusader Kings III ‑modaaja Aj’n kanssa luodun Content Creator Pack Arctic Attiren varusteissa. Arctic Attire lisää peliin saamelais- ja hantikulttuurien inspiroimia ulkoasuesineitä. Content Creator Pack sisältää seuraavat ulkoasutuotteet: - 8 vaatemallia - 2 jalkinemallia - 3 viittaa - 8 päähinettä - 1 haarniskasarja (päähine ja haarniska) - 1 ääniraita: ”Longing for the Land” (perinteinen saamelainen joiku)