Crusader Kings III: Chapter III
Kirjoita uusia uljaita saagoja sotavalloituksista ja romanttisista seikkailuista Chapter III ‑luvussa. Luku tuo mukanaan kaksi laajennusta, yhden tapahtumapaketin ja yhden graafisen lisäpaketin. Pääset syventämään Crusader Kings III ‑pelikokemusta entisestään uusilla pelimekaanikoilla ja tapahtumilla sekä uudella historiallisella värillä. Chapter III:n sisältö: Couture of the Capets (sisältyy Chapter III:een) Astu yltäkylläisyyden maailmaan Couture of the Capets ‑paketilla. Heti Chapter III:n ostamisen jälkeen ladattavissa oleva grafiikkapaketti lisää peliin Ranskan kuninkaanhovin sydänkeskiaikaisen (1200-luvun) muodin inspiroimia malleja ja tyylejä. Legends of the Dead Tee itsestäsi legenda tällä peruspelilaajennuksella, joka lisää peliin mahtiteot ja tehokkaan propagandan. Niiden avulla voit vahvistaa verilinjasi voimaa vuosisadoiksi eteenpäin. Pääset ohjaamaan dynastiasi legendan kehittymistä hovihistorioitsijoiden avulla ja käyttämään kasvavaa mainettasi ajan hampaan kestävän materiaalisen perinnön rakentamiseen. Muista kuitenkin varoa kaukomailta peräisin olevaa kasvavaa uhkaa, sillä myös musta surma on rakentamassa omaa legendaansa. Roads to Power Tässä suuressa laajennuksessa keskitytään Bysantin valtakuntaan. Hallitse Konstantinopolista käsin uudella Administrative Government ‑hallintomuodolla ja koe uusia Bysantti-teemaisia tapahtumia ja lisäyksiä. Voit myös elää aidosti uskaliasta elämää, jossa maineesi aatelisina ei ole sidottu maahan, vaan niität mainetta liikkumalla kartalla palkattavana seikkailijana. Wandering Nobles Tämä tapahtumapaketti laajentaa Tours & Tournaments ‑laajennuksessa esiteltyä matkustusjärjestelmää uudella matkustamiseen keskittyvällä elämäntyylillä, uusilla tavoilla matkustaa ja uusilla matkustusperusteilla. Mukana on myös oman hovisi tarjoaman turvan ulkopuolella tapahtuvaan matkustamiseen liittyviä tapahtumia ja tarinoita.