Crowns Tier 1
Puzzle Quest 3 -pelissä on monia tarjouksia, joiden ostaminen vaatii kruunuja. Kruunut ovat pelinsisäinen premium-valuutta, jolla voi ostaa varusteita, kosmeettisia esineitä, resursseja ja muuta avuksi matkallasi! Tämä paketti sisältää 250 kruunua käytettäväksi Puzzle Quest 3:ssa. Huomautus: kun tämän ladattavan sisällön ostaa ensimmäistä kertaa, saa tuplamäärän kruunuja!