Crossout — The flaming one (Deluxe edition)
– Ainutkertainen ”The flaming one”-panssariajoneuvo (Deluxe-versio) – Uusi ”Inferno”-ohjaamo – Ase: ”Yongwang”-kranaatinheitin – ”Chet Flame” -potretti – Liikevarusteet: ”Hermit” (2 osaa) ja käännettävä ”Buggy Wheel” -pyörä (2 osaa) – Laitteisto: ”Averter”, ”Cheetah”, ”Gasgen”, ”KA-2 Flywheel” – Uusi maalipurkki: ”Netherworld” – Kokoelma tarroja ja koristeita. – 4 000 pelikolikkoa – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Osien enimmäisraja nyt 50. Legendaarinen muskeliauto, jonka omisti aikoinaan salaperäinen Chet Flame. Auto näyttää siltä, kuin se olisi kaahannut esiin Helvetin syövereistä. Chet uhrasi itsensä tuhotakseen vihollisensa, mutta puheiden mukaan hänen liekehtivä autonsa liikuskelee yhä silloin tällöin Joutomailla. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 50:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.