Crossout - 250 (+80 bonus) Crosscrowns
"Crosskrona" on pelinsisäinen premium-valuutta. Aiemmin crosskroneja käytettiin vain Waderkvarn Corporationin sisäisiin maksuihin, mutta nyttemmin osa selviytyjistä on alkanut hyödyntää valuuttaa. Crosskroneja voi hankkia ostamalla erityisiä paketteja pelin sisäisestä kaupasta.