Crimsonland
Tuhansia avaruusolioita, mutanttiliskoja, jättiläishämähäkkejä ja muita hirviöitä hyökkää kimppuusi - selviätkö hengissä? Crimsonland on kiihkeä ylhäältä kuvattu dual stick -räiskintäpeli, jossa ruutu täyttyy kirjaimellisesti sadoista hirviöistä. Selvitä 70 tehtävää mahtavan ase- ja kykyarsenaalin avaamiseksi ja räjäytä pistetaulukot viidessä eri pelitilassa. Kaikkia Crimsonlandin pelitiloja voi pelata jopa neljän pelaajan voimin samalla konsolilla. Kerää porukka kasaan ja näytä kuka käyttää plasmahaulikkoa kuin ammattilainen! Crimsonlandin Xbox One -versio sisältää kymmenen lisäkenttää, uuden vaarallisen vihollistyypin ja uuden jännittävän survival-pelitilan.