Crimson Knight DLC
Reis deg, unge helt, og bli en legendarisk beskytter av riket med den eksklusive Crimson Knight-nedlastingspakken, som inneholder: 3 skins for rustninger 3 skins for våpen 3 skins for skjold 3 skins for hjelmer Det er et farlig land, men symbolet til Crimson Knight kommer til å spre frykt i hjertene til selv de farligste fiendene dine. Bruk det med respekt og gjør kongeriket stolt.