Crime Secrets: Crimson Lily (Xbox Version)
"Kun julma murha keskeyttää etsivän loman aivan hotellinsa portilla, hän pistää lomasuunnitelmansa sivuun ja lähtee tekemään sitä, minkä hän parhaiten osaa: selvittämään väkivaltarikoksia. Hänellä on ainoastaan yksi johtolanka: uhrin jäätyneeseen ruumiiseen kiinnitetty salaperäinen paperililja. Voisiko se olla tappajan käyntikortti? Lumimyrskyn keskellä oleva päähenkilö on omien neuvojensa varassa, ja hänen täytyy pistää etsivätaitonsa töihin kuulustellessaan mahdollisia todistajia, etsiessään johtolankoja ja seuratessaan jälkiä, jotka johtavat syvälle merkkihenkilöitä ja muita salaperäisiä hahmoja täynnä olevan pikkukaupungin likaisiin suhteisiin. Oliko muutama vuosi takaperin kuolleen nuoren toimittajan, Lillyn, traaginen kuolema onnettomuus vai onko se jotenkin yhteydessä tähän salaperäiseen uuteen murhaan? Yrittääkö tappaja lähettää pahaenteisen viestin? Ja jos yrittää, miksi ja kelle? Käykin ilmi, että tähän synkkään tarinaan liittyy enemmän kuin ensisilmäyksellä voisi luulla, ja kaikki hotellissa eivät ole sitä, miltä he vaikuttavat. Saako yksityisetsivä jäljitettyä syyllisen?"