Crime Opera: The Butterfly Effect
Tutustu tarinaan uskollisuudesta, petoksesta ja murhasta mafialasten silmin kerrottuna. Kun mafiaperheen matriarkka kuolee, hänen poikansa Gerald ja Xander joutuvat puolustuskannalle kun perheen entiset kumppanit uhkaavat ottaa yhteisen bisneksen omaan haltuunsa. Gallo-perheen lasten silmin näet murhia, sieppauksia ja muita rikoksia, joita heidän omat isänsä ovat tehneet muille. Crime Opera tutkii perhesiteiden vahvuutta ja heikkoutta esittäen kertomuksensa kauniisti kuvitetulla tyylillä. Mukauta kokemustasi päättämällä luetko visuaalisen novellin läpi tarinaan vaikuttamatta vai haluatko tehdä valintoja, jotka muokkaavat kertomusta. Kumman valitsetkaan, tämä monimutkainen ja vaikuttava tarina vie huomiosi aina alkumetreiltä lopputeksteihin saakka kertomuksessa, jossa rikollinen elämä lähtee raiteiltaan.