Cretaceous Terror Pack
Tämä DLC sisältää kaksi uutta dinosaurusta, jotka metsästetään välittömästi. Edistyneet metsästystaidot ovat ehdottoman välttämättömiä, jos tavoitteenasi on lisätä ne pokaalihuoneeseesi. Giganotosaurus ("jättiläinen etelälisko") oli yksi suurimmista lihansyöjädinosauruksista, joita on koskaan ollut maan päällä. Giganotosaurus (terapeuttinen dinosaurus), jolla on terävä hajuaisti, on nopeampi kuin aikuisen Tyrannosaurus Rexin, mutta sen aivot ovat vain puolet kuuluisan sukulaisensa koosta. Giganotosaurus vaeltelee pyöreänä järvien lähellä, mutta se voi varmasti (ja toisinaan!) vaeltaa koko saarella, joten pysy valppaana koko ajan! Kun tämä hirviö ei syö epäonnisia metsästäjiä, sen tavallinen ruokavalio koostuu nuorista sauropodinosauruksista. Carnotaurus ("lihaa syövä härkä") on ainoa lihansyöjä, jolla on kaksi ominaista sarvea, jotka versovat välittömästi sen silmien yläpuolella, ja sen ainutlaatuisen lihaksikas kaula erottaa tämän haikean saalistajan lihaa syövistä vastineistaan. Tyrannosaurus Rexiä pienempi ja nopeuteen (jopa 35 mph/56 km/h!) ja puhtaaseen tehoon rakennettu Carnotaurus (teropodidinosaurus) on ketterämpi ja nopeampi kuin T. Rex, ja se metsästää aina veden lähellä saarella ja sen ympäristössä. Se on uskomattoman tehokas tappokone, joten älä ota riskejä, kun olet siellä!