Credit-paketti 2670
Pelin sisäisten tarjousten kautta voi saada lisää Rainbow Six Credits -bonuksia. Hanki tämä paketti, niin saat 2670 Rainbow Creditiä. Rainbow Crediteillä voidaan ostaa pelisisältöä.