CREATE A CLASS -LISÄPAIKAT
Extra Slots -paketti tuo mukautettaviin Create-A-Class-paikkoihin 50 lisäpaikkaa. Käytä uudet Create-A-Class-paikkasi huolellisesti ja ole valmis kaikkeen, mitä kilpailu eteesi tuokin.