Costume Set "Halloween"
Pue Eren, Mikasa, Levi ja Armin uusiin asuihin. Lisää taistelukentälle uutta väriä pukemalla hahmot halloween-aiheisiin asuihin. *Kattava Costume All Set -asukokoelma, joka sisältää kaikki 16 asua (myös Mikasan Summer Festival -asun), julkaistaan erikoishintaan joulukuussa.