Costume All Set
Anna Erenille, Mikasalle, Leville ja Arminille yhteensä 16 uutta asua (neljä asua kullekin). Lisää taistelukentälle uutta väriä pukemalla hahmot asuihin, joiden innoittajia ovat kesäjuhla, uusivuosi, halloween ja joulu. Huomio: Vältä tekemästä turhia ostoksia. *Voit jatkaa pukujen käyttämistä, jos ne on ostettu A.O.T. 2: sta, mutta sinun on ladattava sisältö uudelleen. *Kokoelma sisältää myös Mikasan Summer Festival -asun.