Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack
Jäikö Twitchin Cosplay Slayer Master Collection välistä? Hankkimalla sen nyt saat uusia Slayer-ulkoasuja, korokkeita, animaatioita sekä pelaajakuvakkeen ja nimikyltin. Sisältö: The Cosplay Slayer -ulkoasu Kaksi värivaihtoehtoa ulkoasusta ”Box Head” -pelaajakuvake ”Superfan”-nimikyltti Päivitettävä ”QCon”-koroke Kolme uutta korokeanimaatiota. *Sisältö vaatii DOOM Eternal -peruspelin.